Gimnastika za roditelje i bebe

 Tel: 031 213 538, Fax: 031 213 537

Trudnice i rodilje

Trudnice i rodilje

1 comments

Umjereno vježbanje u trudnoći i nakon poroda ima iznimno blagotvoran učinak na zdravlje žene. Programi rekreacije koji provode treneri GD Osijek - Žita namijenjeni su trudnicama i rodiljama koje žele zadržati i/ili povratiti dobru tjelesnu formu i tijekom tih iznimno osjetljivih životnih razdoblja redovito se brinuti o svom zdravlju.

PRENATAL GYM (trudnice)

Trudnoća i vježbanje zahtijevaju brojne promjene i prilagodbe tjelesnih funkcija trudnice poput disanja, rada srca, cirkulacije i korištenje energije. Vježbanje tijekom trudnoće ima brojne učinke, kako na trudnicu tako i na fetus.

Prednosti vježbanja u trudnoći za trudnicu uključuju povećanje kardiorespiratorne kondicije i smanjenje rizika za razvoj gestacijskog dijabetesa, hipertenzije, preeklampsije, edema, varikoziteta, duboke venske tromboze, prirasta tjelesne težine te mogućnosti prijevremenog porođaja. Prednosti vježbanja u trudnoći za fetus odnose se na povećanje količine amnijske tekućine i volumena placente, vaskularne funkcije, bržeg rasta placente te poboljšanja neurološkog razvoja.

Psihološke dobrobiti vježbanja odnose se na smanjenje zamora i umora, nesanice, anksioznosti, depresije, stresa te poboljšanja cjelokupnog općeg zdravlja trudnice.

Prenatal Gym ima naglasak na disanju, opuštanju, položajima i svjesnosti o tijelu što čini naš program savršenim za trudnice. Program vježbi Prenatal Gym povećava snagu, jača izdržljivost, poboljšava držanje i ravnotežu, poboljšava cirkulaciju i disanje te ublažava trudničke tegobe i bolove. Posebna se pozornost posvećuje tehnici disanja, držanju tijela te kontroli pokreta tijekom izvođenja vježbi. Vježbe s različitim vrstama mišićnih kontrakcija na siguran način pridonose istezanju i mobilizaciji tijela te povećanju mišićne jakosti i izdržljivosti.

MAMA GYM (rodilje)

Povratak tjelesnom vježbanju nakon poroda ovisi o mnogim čimbenicima, među kojima su vrlo važni tjelesno stanje trudnice i vrsta poroda.

Pravilnim vježbanjem nakon poroda žena neće samo ojačati mišiće, već i spriječiti bolove u leđima prouzročene nošenjem djeteta, ubrzati zacjeljivanje i oporavak od trudova i porođaja, pomoći učvršćivanju zglobova, poboljšati cirkulaciju te smanjiti rizik niza ostalih neugodnih postpartalnih simptoma, od proširenih vena do grčeva u nogama.
Vježbanje nakon poroda može imati i blagotvoran psihološki učinak jer se pritom u krvotok majke oslobađaju endorfini, koji popravljaju raspoloženje i sposobnost funkcioniranja, zbog čega će majka biti sposobnija podnijeti stresove tek započetog roditeljstva.

Različite studije dokazale su da je brži oporavak uvjetovan razinom tjelesne aktivnosti prije trudnoće, za vrijeme trudnoće i nakon poroda, te pravilnom prehranom.

Ako je porođaj bio vaginalan i jednostavan te majka ne boluje od bolesti zbog koje bi trebala mirovati, vježbanjem se može početi već dvadeset i četiri sata nakon poroda. Mama Gym programu vježbanja može se započeti nakon šest tjedana od poroda uz pristanak liječnika.

Raspored treninga možete pronaći OVDJE.

Share it!

Kontakt

Kralja Zvonimira 5, Osijek
Phone: 031 213 538
Fax: 031 213 537
Email: ivana@gdosijek.hr

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
More information Ok Decline