Odrasli

 Tel: 031 213 538, Fax: 031 213 537

Odrasli rekreativci

Odrasli rekreativci

Odrasli rekreativci na raspolaganju imaju programe treniranja kojima se utječe na istovremeni razvoj većeg broja funkcionalnih i motoričkih sposobnosti (snaga, jakost, koordinacija, ravnoteža, mišićna izdržljivost, brzina, fleksibilnost) te na smanjenje masnog tkiva (potkožnog i visceralnog) i povećanje mišićne mase.

 

GYM BODY

Što je zapravo GYM BODY program?

Ono što je najbitnije kod ovakvog tipa treninga je utjecaj na razvoj svih motoričkih sposobnosti te pokušaj prijenosa naučenog u svakodnevni život, odnosno olakšanje svakodnevnih životnih potreba.

GYM BODY trening označava koncept treninga kojim se utječe na istovremeni razvoj što većeg broja motoričkih i funkcionalnih sposobnosti i osobina te na sastav tijela. Drugim riječima, GYM BODY trening će utjecati na razvoj motoričkih sposobnosti (snaga, jakost, koordinacija, ravnoteža, mišićna izdržljivost, brzina, fleksibilnost), energetskih sustava (fosfatni, glikolitički i aerobni) te na smanjenje masnog tkiva (potkožnog i visceralnog) i povećanje mišićne mase.

Za razliku od klasičnog bodybuilding treninga, kod GYM BODY trening rekviziti su drukčiji, a i metode vježbanja se bitno razliku od ‘pumpanja’ u teretani. U treningu se trenira cijelo tijelo, suprotno od izolacija po mišićnim grupama koje možemo naći u klasičnom fitnessu.

Ono što razlikuje ovaj trening od nekih drugih treninga (powerlifting, weightlifting, bodybuilding...) nije njihova ne-funkcionalnost već izbor rekvizita i vježbi.

Rekviziti i sprave koji se koriste za treninge su girje (kettlebell), medicinske lopte, trx, elastične trake, male ručice za sklekove, švedske ljestve, a tu je i naravno veliki repertoar vježbi koje se izvode samo sa težinom vlastitog tijela i nema nikakvih izolacijskih vježbi kao u bodybuildingu tipa podjele na biceps, triceps i slično.

Specifičnost GYM BODY trening u Centru Sokol je i veliki izbor specifičnih gimnastičkih pokreta i vježbi koje se koriste u trenažnom procesu vrhunskih gimnastičara, a prilagođeni su svakome bez obzira na spol, uzrast i dob (npr. stoj na rukama, kosi stoj, stoj na glavi, svijeća, most, zvijezda i slično).

Raspored treninga možete pronaći OVDJE.

 

GYM CYCLING

GYM CYCLING program je grupni trening na statičkim biciklima nadopunjen s gimnastičkim vježbama oblikovanja. Sam program, poput GYM BODY programa, osmišljen je i razvijen od strane stručnog tima Gimnastičkog društva Osijek – Žito.

GYM CYCLING program simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući isključivo pokrete koji se koriste u istoj: flat (vožnja po ravnini), climbing (vožnja po uzbrdici), jumps (izmjena sjedećeg i stojećeg položaja) te sprint (utrka). Sam program, osim gimnastičkih vježbi oblikovanja, uključuje i vježbe snage trupa i ramenog pojasa.

GYM CYCLING program je ciljno usmjeren princip vježbanja, jednako namijenjen rekreativcima kao i vrhunskim sportašima. U osnovi je riječ o grupnom obliku treninga, ali prilagođen pojedincu. Naglasak je na intenzitetu treninga gdje si pojedinci mogu prilagoditi intenzitet u skladu sa svojim sposobnostima. Jednako je namijenjen muškim i ženskim vježbačima bez obzira na starosnu dob.

Idealan je za mršavljenje i definiciju jer se na treningu srednjeg intenziteta izgubi i do 500 Kcal u 40 minuta. GYM CYCLING je savršen trening i za osobe s problemima u zglobovima kad je bilo koji agresivniji oblik vježbanja zabranjen (aerobic, trčanje i slično).

Idealan i za trudnice jer nema poskoka niti bilo kojih sličnih gibanja koja mogu biti štetna.

Jednostavno, GYM CYCLING program je za sve, i svatko si može prilagoditi trening prema svojim potrebama i mogućnostima uz pomoć savjeta instruktora. Zabavan i dinamičan, uz motivirajuću glazbu, omogućuje psihički odmor i adekvatan fizički napor.

Raspored treninga možete pronaći OVDJE.

Share it!

Kontakt

Kralja Zvonimira 5, Osijek
Phone: 031 213 538
Fax: 031 213 537
Email: ivana@gdosijek.hr

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
More information Ok Decline